Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ropat | użytkownik

imię i nazwiskoRoman Rogalski adresOppeln zarejestrowany27.03.2008 @15:59:20 ostatnio na stronie05.09.2016 @14:29:37

pierwszy sukces
moje zdjęcie na okładce vinylowego wydania koncertówki Trouble, wyd. przez High Roller Records
http://www.high-roller-records.de/high_roller/sites/release_detail.php?relno=80

blogasek z rysunkami satyrycznymi http://romanrysuje.blogspot.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwromanrysuje.blogspot.com/
digarty146 komentarze522 posty na forum75 newsy1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vyktour    24.05.2010 @16:39:58
dzieki
~acidolka    22.05.2010 @09:52:46
ja wiem że kurczaka się nie podrobi, bo mimo wszystko jest kimś innym kimś ze swym wypracowanym stylem. Wg mnie ma klimat
~TeaTemae    07.05.2010 @01:43:59
a wyglądam, jakbym tak pomyślała? mogłeś zrobić zdjęcie czemuś, co było mokre. dzięki, bardzo fajne
_______
Never had a prayer to follow
I'll be coming home tomorrow
~maalia    06.05.2010 @22:10:02
co do pierwszego sukcesu-zdjęcie mega,ale nie uważasz ,że spieprzyli typo? nananana, jem banana, parówke teeż na przystankuuu. koniec piosenki. dziękuję, dobranoc.
~TeaTemae    27.04.2010 @23:49:39
tak, choć ja robiłam tak, że na wodę wlewałam rozrobione olejne. trochę próbek przed warsztatami z dziećmi
_______
Never had a prayer to follow
I'll be coming home tomorrow
~Leebrus    07.02.2010 @23:31:45
juz widze w czym rzecz, faktycznie ziarno wyparowalo z tego obszaru przy ktorym majstrowalem, ale kompletnie to przeoczylem bo tylko pod specyficznym kątem widze to na moim monitorze. Dzieki jeszcze raz za zwrocenie uwagi na ten szczegol.
~Leebrus    07.02.2010 @22:43:20
zgodze sie, do pewnego stopnia, poniewaz estetyka bledu i niedociagniec tez ma swoj urok. Gdyby wszystko mialo byc sterylne i idealne, byloby po prostu niesamowicie nudne. Taki jest moj punkt widzenia, ktory neikiedy uzewnetrzniam w postaci takich a nie innych kadrow.
~Leebrus    07.02.2010 @22:36:16
zadymienie w ksztalcie perforacji filmu, faktycznie wymazane, gratuluje spostrzegawczosci
Skan z negatywu.
pozdrawiam.
~stripish    23.01.2010 @15:07:36
dobrze usłyszeć takie rady od fotografa.
_______
http://cargocollective.com/adamchrobak . cargocollective . adamchrobak . com
!ARKDIZAJN    16.01.2010 @15:53:33
nie widzę nic szczególnego w fotografowaniu muzyki sorry
żartuję, dzięki za komenta i pozdrawiam
~zawamarek    11.01.2010 @11:06:08
Pozdrawiam. dziękuje.
~harleqinforest    08.01.2010 @19:53:51
dziekuje za komentarz! w wolnej chwili oblece Twoja koncertowa rowniez
~tomaszmalag    13.12.2009 @18:49:33
a co to Judas Priest?
_______
WORK-->BUY-->CONSUME-->DIE... ???
~mstskrzypczak    05.11.2009 @17:47:04
dzięki ziomek za komentarz
~Venana    24.10.2009 @13:09:51
Odnośnie profilowego.... to zawsze mi się podobałeś...
_______
Ludzie śmieją się ze mnie bo jestem inna, a ja z nich bo wszyscy są tacy sami.
~grzebiuszka    19.10.2009 @00:02:11
patrzę na to profilowe i... będę mieć przez Ciebie koszmary w nocy....
~Katowski    18.10.2009 @12:18:18
Świetne koncertówki, gratuluję. Pozdrawiam
~Przemo12    12.10.2009 @12:51:16
a dzis kolejny kapelusznik
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~czarnans    11.10.2009 @14:46:49
Jesteś osobą, która zdecydowanie najczęściej odwiedza moje digartowe progi, serdeczne dzięki za te wszystkie uwagi oraz oceny, pozdrowionka!
~maalia    10.10.2009 @14:12:15
nooo! a czym Wy jezdzidzie? to ja czekam na znak jak bedziecie znow przejezdzac to jam chętna. tylko w pracy moge byc:/ ale jak nie to tego..no.zapraszam. meine liebe land ja ja genau
~maalia    09.10.2009 @11:46:28
Nana nana nananana pozdrowienia dla Romana.
~aeli    28.09.2009 @00:54:28
mi się lepiej robi jak się napiję - nie mam wtedy żadnych oporów co do dziwnych póz, klęczenia w fosie i wdrapywania się na odsłuchy, zezując tylko lekko, co ochrona na to

a co do ciekawszych fot, to dziekuję - pamiętam, kiedyś podziwiałam idealnie ostre, kolorowe, nieszumiące i wszystkomieszczące (bez poucinanych gryfów, etc) kolorowe koncertowe zdjęcia. do głębokiej depresji doprowadzał mnie przegląd moich zdjęć po koncercie - tu autofocus nie trafił (wtedy był to duet 350D+ 50 1.8, więc odsetek takich zdjęć wynosił jakieś 70% ) tak za czerwono (tak, robiłam w jpgach, RAW przy buforze 350 doprowadzał mnie do rozpaczy) tam za szumiąco, itd. do czegokolwiek nadawało się kilkanaście zdjęć a i tak żadne nie chciało przypominać tych podziwianych przeze mnie w końcu stwierdziłam, że skoro mój aparat nie chce się zmienić, to ja zmienię swoje podejście - to czym mnie najbardziej denerwował starałam się przerobić na atuty - miałam okres robienia czarno-białych wysokokontrastowych i wysokoszumiących zdjęć, i starałam się skupiać nie na jakości, a chwili, momencie.. miałam i mam nadal tylko jedną stałkę, tyle że teraz jaśniejszą, więc z kadrami też zawsze jest kombinowanie - tu za wąsko, tam za szeroko - w większości przypadków scenę mam tak blisko, że w kadr nijak nie zmieszczę gościa z gitarą, w sposób że tak powiem, klasyczny - btw - z Knock Out Festival nie mam ani jednej foty Chucka Billego, z której byłabym zadowolona - a on nawet nie musiał mieć gitary :D

więc cały czas szukam i eksperymentuję, tylko chciałabym mieć ten komfort, by to nie było z konieczności
_______
portfolio: http://www.photoaeli.com
~aeli    28.09.2009 @00:10:49
Przejżałam, chylę czoła, zazdroszczę i czekam na więcej... Ja wejściówkę miałam, ale mój szef okazał się nie mieć metalu w sercu A na fotopassa na wacken i tak za cienka w uszach jestem.

Ale z Nevermore miałam transmisję na żywo przez telefon
_______
portfolio: http://www.photoaeli.com
~aeli    27.09.2009 @23:54:14
btw, Twoje zdjęcia z wacken da się gdzieś obejrzeć w większej ilości? :D
_______
portfolio: http://www.photoaeli.com
~aeli    27.09.2009 @23:50:50
zawsze tytułuję zdjęcia pierwszą literą nazwy zespołu, więc nie kumam, o co chodzi z tym "v w całości"
_______
portfolio: http://www.photoaeli.com
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt